21 lipca w Domu Polonii w Pułtusku została podpisana umowa na realizację zadania pn. „Zakup i montaż instalacji fotowoltaicznych dla Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Pułtusku”, dofinansowanego ze środków Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. Umowę podpisał Starosta Pułtuski Jan Zalewski, Wicestarosta Pułtuski Beata Jóźwiak przy kontrasygnacie Skarbnik Powiatu Renaty Krzyżewskiej. W ramach projektu Powiat Pułtuski otrzyma dotację ze środków WOŚiGW w wysokości 50 procent całości zadania tj. 50 tys zł. W zakresie planowanych robót przewidziano zakup paneli fotowoltaicznych, wykonanie okablowania wraz ze skrzynką elektryczną oraz zabezpieczenie prądowe. Zadanie przewiduje zastosowanie konstrukcji z powłoką MAGNELIS, przekop doprowadzający, podłączenie instalacji do budynku oraz montaż. Przewidywany termin zakończenia prac to sierpień 2023 r.
Fotografia pochodzi od Pułtusk News.