Powiatowy Rzecznik Konsumentów na spotkaniu z pułtuskimi seniorami

W czwartek 12 października, odbyło się kolejne spotkanie o tematyce konsumenckiej, dotyczące praw przysługującym konsumentom. Tym razem Powiatowy Rzecznik Konsumentów Dorota Ciosek spotkała się z seniorami Dziennego Domu „Senior +” Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Pułtusku. Uczestnicy spotkania dowiedzieli się, na czym polegają procedury reklamacyjne, różnice pomiędzy gwarancją a rękojmią oraz niezgodność towaru z umową, która obowiązuje od tego roku. Jakie są różnice pomiędzy zakupami tradycyjnymi czyli w lokalu a zakupami na odległość przez Internet lub telefon.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów na przykładach przybliżyła problemy, jakie mogą się pojawić w przypadku nieprzemyślanych zakupów w sklepie oraz jakie są niebezpieczeństwa i zagrożenia, wynikające m.in. z nieprzemyślanych zakupów w Internecie.
Kierownik Dziennego Domu „Senior +” Beata Kowalska wraz z pracownikami i podopiecznymi domu, podziękowała Dorocie Ciosek za edukowanie pułtuskich seniorów, stanowiących wyjątkową grupę konsumencką.

PODZIĘKOWANIE